+40 721 399 880 [email protected]

Filosofie pentru succes

Jan 31, 2017 | Antreprenoriat, Dezvoltare personală, Leadership, Vânzări

Diferența între învingători și pierzători nu este dorința de a câștiga, ci dorința de a te pregăti să câștigi!” spune David Marquet, fost comandant al unuia dintre submarinele nucleare ale forțelor armate ale SUA, într-un articol pentru World Economic Forum (poți citi aici).

Oamenii de vânzări nu sunt dispuși să facă munca grea care le face vânzările ușoare! Mai degrabă sunt dispuși să facă munca ușoară care le face vânzările grele!” spune Jeffrey Gitomer în Biblia Vânzărilor.

Să eșuezi în a te pregăti înseamnă să te pregătești să eșuezi!” spune și Benjamin Franklin.

Reușita spectaculoasă este întotdeuna precedată de pregătire nespectaculoasă!” spune Robert H. Schuller.

Oportunitatea este o zeiță trufașă care nu irosește timp cu cei care nu sunt pregătiți!” spune George S. Clason.

Iar acestea sunt doar câteva dintre multele îndemnuri inspiraționale către a te pregăti pentru a avea succes.

Cu toate astea, puțini sunt cei dispuși să se pregătească corespunzător, ceea ce crează un avantaj pentru cei care o fac.

Filosofia mea este aceea că “atunci când dorința de a învăța nu poate învinge frica, abandonul rămâne singura opțiune!

Care este filosofia ta pentru reușită?

Ce faci zi de zi pentru a te asigura că mergi către succesul pe care ți-l dorești?

Te invit să împărtășești din gândurile și experiența ta; sharing is caring!

Pe curând!

Ce este un obiectiv?

„Un obiectiv este un vis cu un plan și un deadline.” – Jeffrey Gitomer De cele mai multe ori când întreb un om care este cel mai important obiectiv al său, acesta nu este pregătit să-mi răspundă. Fie spune că nu s-a gândit … fie spune că are mai multe și nu știe care...
Mai mult ...

Astăzi am învățat …

... că trebuie să te ții de planul în care crezi cu atât mai tare cu cât este mai greu! La capăt te așteaptă răsplata!
Mai mult ...

Porunca #7 – Îndrăznește / Cele 10.5 Porunci ale Succesului în Vânzări

Ai încredere în propriile forțe și riscă! Doar nu crezi că s-a dat vreodată premiul pentru „Cel mai mediocru om”? Ori speri să câștigi titlul „Cel mai normal antreprenor” sau „Cel mai cuminte vânzător”? Uită de toate astea! „No risk, no reward” – se spune. Iar în...
Mai mult ...

Emoții

"Subconștientul nu va fi influențat de nici o sugestie făcută cu excepția acelora care sunt împletite cu emoții și sentimente!"- Napoleon Hill, How to sell your way through life. Câte din deciziile tale de zi cu zi sunt luate "pentru că așa am simțit?" Cât reții și...
Mai mult ...

Mici … și foarte prietenoși

Așa îi pot caracteriza pe cei de la Bimmer Service! Este service-ul unde relația a bătut fița brand-ului. Iată un exemplu: deși sunt 4 oameni care preiau telefoane de la clienți, oricare dintre ei îmi răspunde atunci când sun, mă întâmpină cu "Salut Marius!". Este...
Mai mult ...

Porunca #5: Întreabă / Cele 10.5 Porunci ale Succesului în Vânzări

Oamenii evoluează; așteptările lor evoluează odată cu ei. Întrebările tale țin ritmul evoluției? Uitându-mă în urmă, acum 10 ani era de-a dreptul cool să întrebi: „Ce buget ai?” Toată lumea era fericită, lucrurile erau tranșate rapid: „Îți dau de câți bani ai, nu-i...
Mai mult ...

Dincolo de bani

Problema lipsei de motivație este departe de a se fi epuizată, ba chiar pare că se amplifică o dată cu schimbarea de generație. De la C-level, la HR și teamleaderi întrebarea „Cum să-mi motivez mai bine oamenii?”este un subiect fierbinte în orice organizație. Ce-i de...
Mai mult ...