+40 721 399 880 [email protected]

Filosofie pentru succes

Jan 31, 2017 | Antreprenoriat, Dezvoltare personală, Leadership, Vânzări

Diferența între învingători și pierzători nu este dorința de a câștiga, ci dorința de a te pregăti să câștigi!” spune David Marquet, fost comandant al unuia dintre submarinele nucleare ale forțelor armate ale SUA, într-un articol pentru World Economic Forum (poți citi aici).

Oamenii de vânzări nu sunt dispuși să facă munca grea care le face vânzările ușoare! Mai degrabă sunt dispuși să facă munca ușoară care le face vânzările grele!” spune Jeffrey Gitomer în Biblia Vânzărilor.

Să eșuezi în a te pregăti înseamnă să te pregătești să eșuezi!” spune și Benjamin Franklin.

Reușita spectaculoasă este întotdeuna precedată de pregătire nespectaculoasă!” spune Robert H. Schuller.

Oportunitatea este o zeiță trufașă care nu irosește timp cu cei care nu sunt pregătiți!” spune George S. Clason.

Iar acestea sunt doar câteva dintre multele îndemnuri inspiraționale către a te pregăti pentru a avea succes.

Cu toate astea, puțini sunt cei dispuși să se pregătească corespunzător, ceea ce crează un avantaj pentru cei care o fac.

Filosofia mea este aceea că “atunci când dorința de a învăța nu poate învinge frica, abandonul rămâne singura opțiune!

Care este filosofia ta pentru reușită?

Ce faci zi de zi pentru a te asigura că mergi către succesul pe care ți-l dorești?

Te invit să împărtășești din gândurile și experiența ta; sharing is caring!

Pe curând!

Ce pierzi dacă ești un cumpărător neserios?

Mulți dintre cei care cumpără au o atitudine pe care nu și-ar dori să o întâlnească dacă ar fi în situația vânzătorului. De cele mai mult ori această atitudine provine din ideea mult vehiculată că „pe banii mei fac ce vreau!”. Ok, nimic de zis, dar cumpărătorii...
Mai mult ...

Porunca #7 – Îndrăznește / Cele 10.5 Porunci ale Succesului în Vânzări

Ai încredere în propriile forțe și riscă! Doar nu crezi că s-a dat vreodată premiul pentru „Cel mai mediocru om”? Ori speri să câștigi titlul „Cel mai normal antreprenor” sau „Cel mai cuminte vânzător”? Uită de toate astea! „No risk, no reward” – se spune. Iar în...
Mai mult ...

Astăzi am învățat …

... că orice zi este potrivită să începi să ceri mai mult de la viață, dacă începi cu tine!
Mai mult ...

Cu ochii pe țintă

Ploaia de afară m-a făcut astăzi să folosesc serviciile de taxi. Aflat pe bancheta din spate a mașinii, în diagonala șoferului, mi-a fost foarte ușor să observ pe volanul acestuia o foaie mică, lipită, pe care erau scrise niște numere, într-o coloană; o parte dintre...
Mai mult ...

Email-urile tale de vânzare: unde-i valoarea?

Email-ul încă este un instrument puternic folosit în procesul de vânzare, chiar dacă și alte canale câștigă teren semnificativ (mesajele whatzapp sunt un exemplu bun în acest sens). Probabil că și tu, în activitatea ta de vânzare, trimiți email-uri: de prospectare, de...
Mai mult ...

5 lucruri care te vor face un manager de vânzări mai bun / elementul 5

Cel de-al cincilea din seria celor 5 lucruri care te vor face un manager de vânzări mai bun este: discutați cazuri de vânzări, zilnic (poți citi aici despre primul – încrederea de sine, despre al doilea, un set de instrumente la zi, despre al treilea - încurajează-i...
Mai mult ...

Puterea lui „Vreau!”

Poate tu nu ești unul dintre ei … dintre cei care, zi de zi, găsesc un vinovat pentru situația lor: traficul transportul în comun ploaia soarele mașina pisica economia colegul șeful și cel mai interesant, „nu se vrea!” – limita de sus a scuzelor în care, de fapt,...
Mai mult ...