+40 721 399 880 [email protected]

Filosofie pentru succes

Jan 31, 2017 | Antreprenoriat, Dezvoltare personală, Leadership, Vânzări

Diferența între învingători și pierzători nu este dorința de a câștiga, ci dorința de a te pregăti să câștigi!” spune David Marquet, fost comandant al unuia dintre submarinele nucleare ale forțelor armate ale SUA, într-un articol pentru World Economic Forum (poți citi aici).

Oamenii de vânzări nu sunt dispuși să facă munca grea care le face vânzările ușoare! Mai degrabă sunt dispuși să facă munca ușoară care le face vânzările grele!” spune Jeffrey Gitomer în Biblia Vânzărilor.

Să eșuezi în a te pregăti înseamnă să te pregătești să eșuezi!” spune și Benjamin Franklin.

Reușita spectaculoasă este întotdeuna precedată de pregătire nespectaculoasă!” spune Robert H. Schuller.

Oportunitatea este o zeiță trufașă care nu irosește timp cu cei care nu sunt pregătiți!” spune George S. Clason.

Iar acestea sunt doar câteva dintre multele îndemnuri inspiraționale către a te pregăti pentru a avea succes.

Cu toate astea, puțini sunt cei dispuși să se pregătească corespunzător, ceea ce crează un avantaj pentru cei care o fac.

Filosofia mea este aceea că “atunci când dorința de a învăța nu poate învinge frica, abandonul rămâne singura opțiune!

Care este filosofia ta pentru reușită?

Ce faci zi de zi pentru a te asigura că mergi către succesul pe care ți-l dorești?

Te invit să împărtășești din gândurile și experiența ta; sharing is caring!

Pe curând!

De ce efortul merită sărbătorit?

Unele lecții de leadership le înveți mult mai bine din postura de părinte. Acesta este și cazul sărbătoririi succesului. Cei mai mulți oameni pun preț doar pe realizare. Ei bine, este această abordare constructivă? Dacă în mintea unui copil semeni gândul că fiecare...
Mai mult ...

Targetează mai mult și targetează mai bine!

Unul dintr cele mai importante "secrete" pentru a concretiza cât mai multe vânzări: targetează mai mult și targetează mai bine! Când oamenii de vânzări se plâng că nu prea "închid", de cele mai multe ori dau vina pe preț, pe capacitatea de negociere, pe concurență...
Mai mult ...

The fastest, the easiest and the best way to close a sale

Closing the sale is the most desired moment for salespeople, especially for those who are thinking on short term. But there could be a better way to make the deal...
Mai mult ...

5 lucruri care te vor face un manager de vânzări mai bun / elementul 4

Cel de-al patrulea din seria celor 5 lucruri care te vor face un manager de vânzări mai bun este: învață-i cum să se pregătească temeinic pentru fiecare vânzare (poți citi aici despre primul – încrederea de sine, despre al doilea, un set de instrumente la zi și despre...
Mai mult ...

Astăzi am învățat …

... că orice zi este potrivită să începi să ceri mai mult de la viață, dacă începi cu tine!
Mai mult ...

Noua vânzare înseamnă mult mai mult cumpărare. Tu cât de cumpărabil ești?

Dacă ești în vânzări de mai mult de 5 ani, cu siguranță că, uitându-te în urmă, poți spune că lucrurile s-au schimbat semnificativ. Dacă ai mai puțin de 5 ani în vânzări, ești de la început parte din acest val de schimbare permanentă. Cum era în urmă cu 5 ani (mai...
Mai mult ...

Porunca #2: Crede. Și poți cerceta! / Cele 10.5 Porunci ale Succesului în Vânzări

Să gândești că poți (Porunca #1) este o condiție absolut necesară pentru ca vânzarea să aibă loc, însă ea nu este și suficientă din punct de vedere al încrederii. Clientul tău are nevoie de încredere pentru a cumpăra! Poate 1 din 100 de vânzări este realizată...
Mai mult ...