+40 721 399 880 [email protected]

Filosofie pentru succes

Jan 31, 2017 | Antreprenoriat, Dezvoltare personală, Leadership, Vânzări

Diferența între învingători și pierzători nu este dorința de a câștiga, ci dorința de a te pregăti să câștigi!” spune David Marquet, fost comandant al unuia dintre submarinele nucleare ale forțelor armate ale SUA, într-un articol pentru World Economic Forum (poți citi aici).

Oamenii de vânzări nu sunt dispuși să facă munca grea care le face vânzările ușoare! Mai degrabă sunt dispuși să facă munca ușoară care le face vânzările grele!” spune Jeffrey Gitomer în Biblia Vânzărilor.

Să eșuezi în a te pregăti înseamnă să te pregătești să eșuezi!” spune și Benjamin Franklin.

Reușita spectaculoasă este întotdeuna precedată de pregătire nespectaculoasă!” spune Robert H. Schuller.

Oportunitatea este o zeiță trufașă care nu irosește timp cu cei care nu sunt pregătiți!” spune George S. Clason.

Iar acestea sunt doar câteva dintre multele îndemnuri inspiraționale către a te pregăti pentru a avea succes.

Cu toate astea, puțini sunt cei dispuși să se pregătească corespunzător, ceea ce crează un avantaj pentru cei care o fac.

Filosofia mea este aceea că “atunci când dorința de a învăța nu poate învinge frica, abandonul rămâne singura opțiune!

Care este filosofia ta pentru reușită?

Ce faci zi de zi pentru a te asigura că mergi către succesul pe care ți-l dorești?

Te invit să împărtășești din gândurile și experiența ta; sharing is caring!

Pe curând!

Pentru a comanda inspirație apasă tasta …

„Pentru a comanda inspirație, apasă tasta 1 după semnalul sonor” …bip … Dar ce faci dacă inspirația nu vine la comandă? Performanțele ridicate le atingi atunci când pui în aplicare o combinație câștigătoare între competențe, motivația și inspirație. În vânzări,...
Mai mult ...

Emoții

"Subconștientul nu va fi influențat de nici o sugestie făcută cu excepția acelora care sunt împletite cu emoții și sentimente!"- Napoleon Hill, How to sell your way through life. Câte din deciziile tale de zi cu zi sunt luate "pentru că așa am simțit?" Cât reții și...
Mai mult ...

Email-urile tale de vânzare: unde-i valoarea?

Email-ul încă este un instrument puternic folosit în procesul de vânzare, chiar dacă și alte canale câștigă teren semnificativ (mesajele whatzapp sunt un exemplu bun în acest sens). Probabil că și tu, în activitatea ta de vânzare, trimiți email-uri: de prospectare, de...
Mai mult ...

Legătura puternică între ce mănânci, ce gândești și cât succes ai în vânzări (și în viață)

Care sunt cele mai importante elemente care îţi influenţează succesul în vânzări (şi în viaţă)? Şi care este nivelul tău raportat la acestea? Cum poţi deveni mai bun pentru a-ţi asigura atingerea succesului dorit? Să știi ce îți determină succesul este primul pas...
Mai mult ...

De ce îmi arăți că-ți pasă doar de tine?

Vineri mă sună un tip … îmi spune că am de la el o asigurare de călătorie pe un an care expiră în zilele următoare. „Mulțumesc!” – i-am răspuns. „Vreți să o reînnoim?” – mă întreabă el? Am așteptat puțin … nu îmi aminteam deloc ce și cum a fost cu asigurarea aceea așa...
Mai mult ...

Cele 10.5 porunci ale Succesului în Vânzări

Este știut faptul că, de cele mai multe ori, un amator „vede”muuulte posibilități, pe când un profesionist ȘTIE că sunt doar câteva. La fel se întâmplă și în vânzări: oricât ar părea de restrictiv, adevărul este că, pentru ca vânzarea să aibă loc, există un set...
Mai mult ...

Noua vânzare înseamnă mult mai mult cumpărare. Tu cât de cumpărabil ești?

Dacă ești în vânzări de mai mult de 5 ani, cu siguranță că, uitându-te în urmă, poți spune că lucrurile s-au schimbat semnificativ. Dacă ai mai puțin de 5 ani în vânzări, ești de la început parte din acest val de schimbare permanentă. Cum era în urmă cu 5 ani (mai...
Mai mult ...