+40 721 399 880 [email protected]

Filosofie pentru succes

Jan 31, 2017 | Antreprenoriat, Dezvoltare personală, Leadership, Vânzări

Diferența între învingători și pierzători nu este dorința de a câștiga, ci dorința de a te pregăti să câștigi!” spune David Marquet, fost comandant al unuia dintre submarinele nucleare ale forțelor armate ale SUA, într-un articol pentru World Economic Forum (poți citi aici).

Oamenii de vânzări nu sunt dispuși să facă munca grea care le face vânzările ușoare! Mai degrabă sunt dispuși să facă munca ușoară care le face vânzările grele!” spune Jeffrey Gitomer în Biblia Vânzărilor.

Să eșuezi în a te pregăti înseamnă să te pregătești să eșuezi!” spune și Benjamin Franklin.

Reușita spectaculoasă este întotdeuna precedată de pregătire nespectaculoasă!” spune Robert H. Schuller.

Oportunitatea este o zeiță trufașă care nu irosește timp cu cei care nu sunt pregătiți!” spune George S. Clason.

Iar acestea sunt doar câteva dintre multele îndemnuri inspiraționale către a te pregăti pentru a avea succes.

Cu toate astea, puțini sunt cei dispuși să se pregătească corespunzător, ceea ce crează un avantaj pentru cei care o fac.

Filosofia mea este aceea că “atunci când dorința de a învăța nu poate învinge frica, abandonul rămâne singura opțiune!

Care este filosofia ta pentru reușită?

Ce faci zi de zi pentru a te asigura că mergi către succesul pe care ți-l dorești?

Te invit să împărtășești din gândurile și experiența ta; sharing is caring!

Pe curând!

Porunca # 6: Observă / Cele 10.5 Porunci ale Succesului în Vânzări

Abilitatea ta de a observa trebuie să fie la fel de dezvoltată precum abilitatea de a prezenta și de a asculta. De ce? Cel puțin jumătate dintre răspunsurile de care ai nevoie sunt deja în jurul tău; tot ceea ce trebuie să faci este să fii tot timpul în alertă și...
Mai mult ...

Negocierea prețului – cum să o previi?

Negocierea prețului este ultimul lucru la care vrei să se ajungă și asta pentru că acolo îți este amenințată marja, profitul, comisionul. Așadar, ar fi mai bine pentru tine să știi cum să nu ajungi la negocierea prețului ... iată câteva sugestii de la Jeffrey Gitomer,...
Mai mult ...

Targetează mai mult și targetează mai bine!

Unul dintr cele mai importante "secrete" pentru a concretiza cât mai multe vânzări: targetează mai mult și targetează mai bine! Când oamenii de vânzări se plâng că nu prea "închid", de cele mai multe ori dau vina pe preț, pe capacitatea de negociere, pe concurență...
Mai mult ...

Legătura puternică între ce mănânci, ce gândești și cât succes ai în vânzări (și în viață)

Care sunt cele mai importante elemente care îţi influenţează succesul în vânzări (şi în viaţă)? Şi care este nivelul tău raportat la acestea? Cum poţi deveni mai bun pentru a-ţi asigura atingerea succesului dorit? Să știi ce îți determină succesul este primul pas...
Mai mult ...

Campioanei, cu admirație!

Astăzi este o zi mare: la Las Vegas, trofeul FITNESS AMERICA WORLD CHAMPION 2015 Professional Division a revenit dragei noastre Anca Bucur! Bravo, Anca! Felicitările noastre sunt parcă prea mici pentru a-ți spune ce mândri suntem! Astăzi sărbătorim! Nu trofeul Ancăi...
Mai mult ...

Cu ochii pe țintă

Ploaia de afară m-a făcut astăzi să folosesc serviciile de taxi. Aflat pe bancheta din spate a mașinii, în diagonala șoferului, mi-a fost foarte ușor să observ pe volanul acestuia o foaie mică, lipită, pe care erau scrise niște numere, într-o coloană; o parte dintre...
Mai mult ...

Întrebările care contează cu adevărat într-o prezentare de vânzări

Voi fi foarte obiectiv și-ți voi spune că întrebările care contează cu adevărat într-o întâlnire de vânzări nu sunt cele pe care tu le adresezi, nici cele pe care clientul ți le adresează ție, ci sunt acele întrebări pe care potențialul client și le adresează sieși...
Mai mult ...