+40 721 399 880 [email protected]

Vânzările – o știință complexă!?

Aug 9, 2016 | Vânzări

Dacă ai vreo legătură cu vânzările sau ele cu tine, rezervă-ți 3 minute și vezi rezultatele acestui studiu prezentate de Harward Business Review.

Sunt 7 elemente care au impact semnificativ în vânzări, iar performerii de top tind să fie foarte buni la toate cele 7.

Luând în considerare cele de mai sus, ce poți despre vânzări ca știință? Și care este calea către performanța de top în vânzări?

Te invit să comentezi asupra acestei teme, sunt convins că și ceilalți cititori se vor bucura să-ți cunoască opinia!

YES!Attitude – înainte sau după?

Fiecare om, inclusiv tu, așteaptă mai mult de la viață decât are în prezent: să aibă mai mult succes, să câștige mai mult, să aibă parte de fericire și bunăstare! Este minunat când oamenii vor mai mult, pentru că a vrea mai mult este prima premisă pentru dezvoltare....
Mai mult ...

Proiecte bune cu bani puțini?!

Proiectele valoroase supraviețuiesc chiar și cu bugete mici; asta pentru că sunt utile, sunt pe placul celor cărora li se adresează, le oferă acestora valoare! În timp, ele atrag în mod organic susținători, voluntari, clienți; notorietatea crește, fanii și clienții se...
Mai mult ...

Puterea lui „Vreau!”

Poate tu nu ești unul dintre ei … dintre cei care, zi de zi, găsesc un vinovat pentru situația lor: traficul transportul în comun ploaia soarele mașina pisica economia colegul șeful și cel mai interesant, „nu se vrea!” – limita de sus a scuzelor în care, de fapt,...
Mai mult ...

Dincolo de bani

Problema lipsei de motivație este departe de a se fi epuizată, ba chiar pare că se amplifică o dată cu schimbarea de generație. De la C-level, la HR și teamleaderi întrebarea „Cum să-mi motivez mai bine oamenii?”este un subiect fierbinte în orice organizație. Ce-i de...
Mai mult ...

Noua vânzare înseamnă mult mai mult cumpărare. Tu cât de cumpărabil ești?

Dacă ești în vânzări de mai mult de 5 ani, cu siguranță că, uitându-te în urmă, poți spune că lucrurile s-au schimbat semnificativ. Dacă ai mai puțin de 5 ani în vânzări, ești de la început parte din acest val de schimbare permanentă. Cum era în urmă cu 5 ani (mai...
Mai mult ...

Atitudinea pozitivă – a fost mai întâi oul sau găina?

Toți oamenii vor să fie fericiți! Și de ce n-ar face-o? Fericirea este superlativul modului în care DECIDEM să ne trăim viața. Cu toate acestea, puțini oameni reușesc să fie și să arate că sunt fericiți. Dacă te uiți în jurul tău, majoritatea este cel puțin apatică,...
Mai mult ...

De ce satisfacția clientului valorează (aproape) nimic?

3 butoane la ieșirea din magazin întreabă clientul cât de mulțumit (satisfăcut) este de experiența sa din magazin (aceeași întrebare și în formularele de satisfacție primite online pentru alt tip de business). Clientul se gândești probabil: „… am găsit ce vroiam … da,...
Mai mult ...