+40 721 399 880 [email protected]

5 lucruri care te vor face un manager de vânzări mai bun / elementul 2

Jun 14, 2016 | Vânzări

Astăzi continui seria celor 5 lucruri care te vor face un manager de vânzări mai bun, începută în urmă cu o săptămână, cu al doilea element: ajută-i să aibă un set de instrumente la zi!

Dacă te întreb cât de bine dotați sunt oamenii tăi de vânzări, ce-mi răspunzi?

Probabil îmi vei spune că au tot ce le trebuie (laptop, mașină de serviciu, telefon mobil și salariu motivant, exact cum scrie în anunțurile de angajare), dar te provoc să te mai gândești puțin.

Un set de instrumente de vânzări

Câți dintre oamenii tăi de vânzări au cel puțin 3 sferturi din următorul set de instrumente pentru oameni de vânzări, actualizate la zi și însușite, gata pentru fi folosite imediat?

+ Un sistem de încredere format din 4 puncte (vezi articolul precedent)

+ Un set de motive de cumpărare cel mai frecvent întâlnite pentru fiecare produs / serviciu

+ Un set de surse de informare cu privire la potențialul client

+ Un set de minim 25 de întrebări puternice care ajung la inima clientului, îi trezesc interesul, cresc imaginea omului de vânzări în ochii lui și conduc la descoperirea motivelor de cumpărare

+ Un set de elemente de umor originale, pașnice și care creează memorabilitate

+ Elementele de branding personal aplicate

+ O rețea de mentori și parteneri de dezvoltare

+ Propria strategie de networking

+ Un set de elemente de valoare în termenii clientului de care el să beneficieze în primul rând

+ Un set de riscuri asociate celor mai frecvente motive de cumpărare și modul în care fiecare dintre aceste riscuri poate fi eliminat sau prevenit

+ Un set de testimoniale reale, de calitate, care întăresc cele spuse, reduc riscul clientului și duc la decizia de cumpărare?

Aceste instrumente sunt esențiale pentru orice om de vânzări. Ele sunt nemanipulative, bazate pe valoare și ajută la crearea și menținerea de relații pe termen lung care duc la cumpărări repetate și profit.

Prea puțini oameni de vânzări înțeleg utilitatea deținerii și utilizării acestor instrumente și încă și mai puțini sunt dispuși să facă efortul pentru a și le crea și menține actualizate. Poate de aceea foarte puțini sunt cei care reușesc performanțe deosebite în vânzări.

Scoate-ți echipa din amorțeala speranței că vor găsi „poțiunea magică” cu ajutorul căreia pot genera vânzări fără efort! Condu-i pas cu pas către crearea acestor instrumente și transformă-i din amatori în profesioniști adevărați.

Poate că unii se vor pierde pe drum, răpuși de efort, însă îți garantez că cei care rămân nu doar că vor compensa pierderea celorlalți, dar vor crea nucleul unui mediu bazat pe performanță, valoare și bunăstare.

Săptămâna viitoare îți voi povesti despre al treilea lucru: brandul personal.

Dacă vrei să primești articolul direct în căsuța ta de email, abonează-te la Sales Buzzz – newsletter-ul săptămânal cu informații valoroase despre vânzări.

Mult succes!

Vânzările – o știință complexă!?

Dacă ai vreo legătură cu vânzările sau ele cu tine, rezervă-ți 3 minute și vezi rezultatele acestui studiu prezentate de Harward Business Review. Sunt 7 elemente care au impact semnificativ în vânzări, iar performerii de top tind să fie foarte buni la toate cele 7....
Mai mult ...

Cele 10.5 porunci ale Succesului în Vânzări

Este știut faptul că, de cele mai multe ori, un amator „vede”muuulte posibilități, pe când un profesionist ȘTIE că sunt doar câteva. La fel se întâmplă și în vânzări: oricât ar părea de restrictiv, adevărul este că, pentru ca vânzarea să aibă loc, există un set...
Mai mult ...

Cine crezi că-i șeful tău?

Și, în consecință, cum îl tratezi? Majoritatea angajaților (nu tu, desigur) cred că șeful lor este: persoana responsabilă de activitatea lor persoana responsabilă de asigurarea resurselor pentru munca lor persoana responsabilă de plata salariului la timp chiar...
Mai mult ...

Să scrii într-o carte …

... este o experiență de învățare foarte bună! Iată speech-ul meu de la evenimentul de lansare a cărții alăturate: "Într-un mediu caracterizat de schimbare, organizațiile trebuie să învețe să fie flexibile: să-și creeze abilitatea de a reacționa...
Mai mult ...

Porunca #3: Implică / Cele 10.5 Porunci ale Succesului în Vânzări

Dezvoltă relația la nivel personal înainte de a începe conversația despre afaceri Există o veche vorbă în vânzări: „Dacă toate condițiile sunt similare, oamenii preferă să facă afaceri cu prietenii. Dar chiar și când condițiile diferă, oamenii tot cu prietenii preferă...
Mai mult ...

YES!Attitude – înainte sau după?

Fiecare om, inclusiv tu, așteaptă mai mult de la viață decât are în prezent: să aibă mai mult succes, să câștige mai mult, să aibă parte de fericire și bunăstare! Este minunat când oamenii vor mai mult, pentru că a vrea mai mult este prima premisă pentru dezvoltare....
Mai mult ...

Ai vândut! Ce urmează?

Totul este așa cum ai sperat: ai bătut palma, contractul este semnat (eventual și factura de avans plătită). Ce urmează? „Următorul!” probabil că ai să spui. Însă te opresc puțin și te întreb: „Ai terminat aici?” Cei mai mulți oameni de vânzări, după ce bat palma fug...
Mai mult ...