+40 721 399 880 [email protected]

Servicii Clienți

Un client satisfăcut cumpără de oriunde; un client loial cumpără doar de la tine!

 

Învață să câștigi și să păstrezi clienți loiali pe viață prin serviciile pe care le oferi!

Contactează-mă!

Cât valorează un client?

Înmulțește valoarea afacerilor pe care le faci anual cu un client de top cu 20 de ani … Care este valoare unui client? Și care este opinia oamenilor din organizație despre acel client?

De fiecare dată când un client sună sau îți calcă pragul, ai o oportunitate și o decizie de luat.

Provocarea secolului 21 este dincolo de a-ți servi clienții: să-i asculți, să-i înțelegi, să-i ajuți imediat, să iei decizii responsabile la solicitările lor, să respecți promisiunile de fiecare dată, să îi surprinzi, să fii memorabil, să reușești să-i ai clienți pe viață!

Este o legătură puternică între serviciile pentru clienți și vânzările voastre. Jeffrey îți va spune în videoclipul de mai jos; întrebarea este: ce ai să faci acum?

Află mai mult despre ce poți învăța în acest curs

Schimbă pentru totdeauna paradigma oamenilor din organizație cu privire la modul în care îi percep și îi servesc pe clienți. Rezultatul acestui curs poate fi exprimat în 3 cuvinte: clienți pe viață!

Loialitatea clienților este măsura pentru succesul actual și viitor.

În cartea lui Jeffry Gitomer Customer Satisfaction is Worthless, Customer Loyalty is Priceless (Satisfcația clienților este lipsită de valoare, loialitatea clienților este neprețuită) poți descoperi diferența, în termeni de succes, între a avea clienți satisfăcuți și a avea clienți loiali.

Acest curs livrat de către Marius Stăvărache sub licența Jeffrey Gitomer și Buy Gitomer, Inc. îți oferă posibilitatea să conștientizezi propria filosofie și propriile valori în relația cu clienții și să înveți cum poți oferi servicii pentru clienții tăi la cele mai ridicate standarde de excelență.

Vei studia filosofia lui Jeffrey potrivit căreia loialitatea clienților este neprețuită și vei învăța care sunt căile pentru a cultiva și întări relația cu aceștia.

Pe parcursul celor două zile vei fi în contact virtual cu Jeffrey însuși și te vom purta printr-o mulțime de activități practice, jocuri de rol și discuții de grup în care îți vei dezvolta și exersa noi abilități pe care le vei putea pune în aplicare din prima secundă în care părăsești sala de curs.

La finalul cursului vei ști: 

1. Care sunt convingerile tale și care este filosofia ta în a servi Clientul
2. Ce înseamnă Client în secolul 21
3. Să demonstrezi că înțelegi “Principiile succesului în serviciile pentru Clienți”
4. Să transformi lecții din viața de zi cu zi în acțiuni care câștigă loialitatea Clienților
5. Să aplici principiile prezentate în acest curs pentru a câștiga loialitatea Clienților tăi

Solicită informații personalizate sau programează un demo:

5 + 10 =

Resurse pentru tine:

Targetează mai mult și targetează mai bine!

Unul dintr cele mai importante "secrete" pentru a concretiza cât mai multe vânzări: targetează mai mult și targetează mai bine! Când oamenii de vânzări se plâng că nu prea "închid", de cele mai multe ori dau vina pe preț, pe capacitatea de negociere, pe concurență...
Mai mult ...

Filosofie pentru succes

"Diferența între învingători și pierzători nu este dorința de a câștiga, ci dorința de a te pregăti să câștigi!" spune David Marquet, fost comandant al unuia dintre submarinele nucleare ale forțelor armate ale SUA, într-un articol pentru World Economic Forum (poți...
Mai mult ...

TOP 3 MOTIVE pentru care să începi programe de formare (și orice alt proiect) la sfârșit de an

Dacă ai să te uiți la companiile din jurul tău, vei vedea că o bună parte dintre ele organizează evenimente de învățare sau demarează programe mai lungi de formare la final de an. Dacă întrebi oamenii de vânzări de ce se întâmplă asta, ai să auzi cu precădere...
Mai mult ...

Porunca #8 – Asumă-ți / Cele 10.5 Porunci ale Succesului în Vânzări

Până când nu vei înțelege asta, nu vei fi conștient de puterea pe care o ai și nu o folosești încă! Ți s-a întâmplat vreodată să fii refuzat pentru că prețul este prea mare? Și a cui vină este? Ți s-a întâmplat să nu fii sunat înapoi? Și a cui vină este? Ți s-a...
Mai mult ...

Vânzările – o știință complexă!?

Dacă ai vreo legătură cu vânzările sau ele cu tine, rezervă-ți 3 minute și vezi rezultatele acestui studiu prezentate de Harward Business Review. Sunt 7 elemente care au impact semnificativ în vânzări, iar performerii de top tind să fie foarte buni la toate cele 7....
Mai mult ...

Email-urile tale de vânzare: unde-i valoarea?

Email-ul încă este un instrument puternic folosit în procesul de vânzare, chiar dacă și alte canale câștigă teren semnificativ (mesajele whatzapp sunt un exemplu bun în acest sens). Probabil că și tu, în activitatea ta de vânzare, trimiți email-uri: de prospectare, de...
Mai mult ...

5 lucruri care te vor face un manager de vânzări mai bun / elementul 5

Cel de-al cincilea din seria celor 5 lucruri care te vor face un manager de vânzări mai bun este: discutați cazuri de vânzări, zilnic (poți citi aici despre primul – încrederea de sine, despre al doilea, un set de instrumente la zi, despre al treilea - încurajează-i...
Mai mult ...

Marius Stăvărache

Am reușit să aduc laolaltă pasiunea și munca și ceea ce-ți promit este că voi căuta întotdeauna să-ți ofer soluția care va aduce cea mai multă valoare în raport cu ambițiile tale!