Servicii Clienți
Un client satisfăcut cumpără de oriunde; un client loial cumpără doar de la tine!
Învață să câștigi și să păstrezi clienți loiali pe viață prin serviciile pe care le oferi!
Contactează-mă!Cât valorează un client?
Înmulțește valoarea afacerilor pe care le faci anual cu un client de top cu 20 de ani … Care este valoare unui client? Și care este opinia oamenilor din organizație despre acel client?
De fiecare dată când un client sună sau îți calcă pragul, ai o oportunitate și o decizie de luat.
Provocarea secolului 21 este dincolo de a-ți servi clienții: să-i asculți, să-i înțelegi, să-i ajuți imediat, să iei decizii responsabile la solicitările lor, să respecți promisiunile de fiecare dată, să îi surprinzi, să fii memorabil, să reușești să-i ai clienți pe viață!
Este o legătură puternică între serviciile pentru clienți și vânzările voastre. Jeffrey îți va spune în videoclipul de mai jos; întrebarea este: ce ai să faci acum?
Află mai mult despre ce poți învăța în acest curs
Schimbă pentru totdeauna paradigma oamenilor din organizație cu privire la modul în care îi percep și îi servesc pe clienți. Rezultatul acestui curs poate fi exprimat în 3 cuvinte: clienți pe viață!
Loialitatea clienților este măsura pentru succesul actual și viitor.
În cartea lui Jeffry Gitomer Customer Satisfaction is Worthless, Customer Loyalty is Priceless (Satisfcația clienților este lipsită de valoare, loialitatea clienților este neprețuită) poți descoperi diferența, în termeni de succes, între a avea clienți satisfăcuți și a avea clienți loiali.
Acest curs livrat de către Marius Stăvărache sub licența Jeffrey Gitomer și Buy Gitomer, Inc. îți oferă posibilitatea să conștientizezi propria filosofie și propriile valori în relația cu clienții și să înveți cum poți oferi servicii pentru clienții tăi la cele mai ridicate standarde de excelență.
Vei studia filosofia lui Jeffrey potrivit căreia loialitatea clienților este neprețuită și vei învăța care sunt căile pentru a cultiva și întări relația cu aceștia.
Pe parcursul celor două zile vei fi în contact virtual cu Jeffrey însuși și te vom purta printr-o mulțime de activități practice, jocuri de rol și discuții de grup în care îți vei dezvolta și exersa noi abilități pe care le vei putea pune în aplicare din prima secundă în care părăsești sala de curs.
La finalul cursului vei ști:
1. Care sunt convingerile tale și care este filosofia ta în a servi Clientul
2. Ce înseamnă Client în secolul 21
3. Să demonstrezi că înțelegi “Principiile succesului în serviciile pentru Clienți”
4. Să transformi lecții din viața de zi cu zi în acțiuni care câștigă loialitatea Clienților
5. Să aplici principiile prezentate în acest curs pentru a câștiga loialitatea Clienților tăi