+40 721 399 880 [email protected]

Legătura puternică între ce mănânci, ce gândești și cât succes ai în vânzări (și în viață)

Mar 30, 2016 | Dezvoltare personală, Vânzări

Care sunt cele mai importante elemente care îţi influenţează succesul în vânzări (şi în viaţă)? Şi care este nivelul tău raportat la acestea?

Cum poţi deveni mai bun pentru a-ţi asigura atingerea succesului dorit?

Să știi ce îți determină succesul este primul pas către acesta.

Să știi cum te situezi în raport cu elementele care fac diferența între mediocritate și succes este începutul dezvoltării.

Să înveți cum poți să devii mai bun și să depui efort constant în această direcție înseamnă să-ți clădești propriul succes.

Dar care ar putea fi elementele care fac diferența între mediocritate și succes?

Mulți spun că norocul, soarta, înclinațiile cu care te-ai născut sunt determinante, însă lucrurile nu stau deloc aşa.

În cartea „How to sell your way through life”, Napoleon Hill relevă elementele pe care un Maestru în Vânzări trebuie să le stăpânească.

Marius Stavarache fit dieta nutriție

Înainte însă de a trece la aceste calități, te invit să afli cum arată un Maestru în Vânzări în viziunea lui Hill:

Un Maestru în Vânzări este un artist care poate picta imagini din cuvinte în inimile oamenilor la fel cum Rembrandt poate contopi culorile pe pânză. Este un artist care poate cânta o simfonie a emoțiilor omenești cu același impact cu care Paderewski poate manevra claviatura unui pian.

Un Maestru în Vânzări este un strateg în dirijarea minților. El poate conduce gândurile unui om la fel de abil precum Foch a condus armata aliaţilor în Războiul Mondial.

Un Maestru în Vânzări este un filozof care poate înţelege cauzele în funcție de efect și efectele în funcție de cauze.

Un Maestru în Vânzări este un caracter analitic. El cunoaște oamenii la fel de bine precum Einstein cunoştea matematica avansată.

Un Maestru în Vânzări este un cititor. El știe ce gândesc oamenii după expresiile fețelor lor, după cuvintele pe care le rostesc, după tăcerea lor și după sentimentele pe care le trăiește el în timp ce se află în prezenţa lor.

Un Maestru în Vânzări este un ghicitor. El poate prezice viitorul observând ceea ce s-a întâmplat în trecut.

Un Maestru în Vânzări este un stăpân al altora pentru că este în primul rând propriul stăpân.

Sunt sigur că această definiție minunată, complexă și puternică te ajută să înțelegi de ce oamenii cu adevărat buni în vânzări sunt foarte rari. La fel de bine poți înțelege că doar acela care este bun și continuă să se îmbunătățească în cât mai multe aspecte care țin de viață și de oameni va reuși să se ridice din mediocritate şi să-şi scrie propriul succes în vânzări, în carieră, în viaţă.

Sunt 28 de elemente importante în cartea lui Hill care își pun amprenta pe succesul unui om de vânzări. Aceste elemente au fost culese de-a lungul timpului în lucrul cu mii de oameni de vânzări atât de către Hill cât şi de către manageri de vânzări cu care acesta s-a sfătuit.

Dintre ele, primele 5 sunt de o importanţă majoră, pentru că reprezintă baza pe care se poate clădi cu celelalte. Citește-le. Înțelege-le. Evaluează-te în raport cu ele. Plănuiește cum să te dezvolți și acționează începând chiar de astăzi. Iată-le:

1. Condiția fizică – corpul și mintea omului nu pot funcționa la capacitate maximă atunci când se află în dezechilibru. Dieta echilibrată, exercițiile fizice, odihna și aerul curat sunt elemente esenţiale în atingerea şi menținerea unei condiţii fizice bune. Ferește-te cât mai mult de apucături care îți afectează condiția fizică, pentru că este demonstrat științific că starea de spirit este un rezultat al stării fizice iar factorii chimici și fizici sunt cei care determină dispoziția, sentimentele și gândurile din subconștientul nostru, cele care ne influențează în permanenţă.

…….. Citește întregul material în varianta online a revistei HR Manager pe http://hrmanageronline.ro/legatura-puternica-intre-ce-mananci-ce-gandesti-si-cat-succes-ai-in-vanzari-si-in-viata/

Poți primi direct în căsuța ta de email articole și informații valoroase, fără nici un cost, dacă subscrii aici.

Emoții

"Subconștientul nu va fi influențat de nici o sugestie făcută cu excepția acelora care sunt împletite cu emoții și sentimente!"- Napoleon Hill, How to sell your way through life. Câte din deciziile tale de zi cu zi sunt luate "pentru că așa am simțit?" Cât reții și...
Mai mult ...

Echipa de vânzări neștiută

Am visat la acest moment … și l-am trăit! L-am trăit la intensitate maximă și mi-aș fi dorit să-l și filmez, să-l iau cu mine tot timpul și să-l pot arăta fiecărui Toma cu care mă întâlnesc. Dar a venit pe nepregătite și nu l-am putut filma, așa că am să ți-l relatez...
Mai mult ...

Noua vânzare înseamnă mult mai mult cumpărare. Tu cât de cumpărabil ești?

Dacă ești în vânzări de mai mult de 5 ani, cu siguranță că, uitându-te în urmă, poți spune că lucrurile s-au schimbat semnificativ. Dacă ai mai puțin de 5 ani în vânzări, ești de la început parte din acest val de schimbare permanentă. Cum era în urmă cu 5 ani (mai...
Mai mult ...

Networking – legătura între ce dai și ce primești

„Atunci când condițiile sunt similare, oamenii preferă să facă afaceri cu prietenii. Atunci când condițiile nu sunt chiar similare, oamenii tot cu prietenii preferă să facă afaceri!” – Jeffrey Gitomer Tu câți prieteni de afaceri ai? Și cum ți i-ai făcut? Să-ți faci...
Mai mult ...

Să scrii într-o carte …

... este o experiență de învățare foarte bună! Iată speech-ul meu de la evenimentul de lansare a cărții alăturate: "Într-un mediu caracterizat de schimbare, organizațiile trebuie să învețe să fie flexibile: să-și creeze abilitatea de a reacționa...
Mai mult ...

Rețeta mea de creativitate

Zi de zi auzim în jurul nostru că trebuie să fim mai creativi, să gândim diferit și să venim cu soluții "out of the box". A devenit o provocare continuă. Însă tu cât de des reușești să furnizezi astfel de soluții? Eu nu sunt o persoana lipsită de creativitate.
Mai mult ...

Furnizor sau partener?

Este o întrebare la care te provoc să răspunzi cu privire la activitatea în care ești implicat, fie că ești antreprenor, om de vânzări sau angajat: Ce sunt pentru clienții mei, un furnizor sau un partener? De ce să răspunzi la această întrebare? Pentru că dacă vei...
Mai mult ...