+40 721 399 880 [email protected]

Și, în consecință, cum îl tratezi?

file8841263254299

Majoritatea angajaților (nu tu, desigur) cred că șeful lor este:

  • persoana responsabilă de activitatea lor
  • persoana responsabilă de asigurarea resurselor pentru munca lor
  • persoana responsabilă de plata salariului la timp
  • chiar persoana responsabilă de asigurarea fericirii lor (sau cel puțin a unei părți din ea)

Ce implică asta? Angajații (desigur, nu este cauzul tău) îi tratează pe șefii lor cam așa:

  • nu ne-ai lăsat
  • nu ne-ai asigurat resurse
  • nu ne-ai spus la timp
  • nu ne-ai spus ce vrei
  • eu mi-am făcut treaba; atât era treaba mea, acesta-i programul meu; și așa, nu sunt plătit suficient

Acum te întreb: este cinstit? Este viabil? Este cheia către succes pe termen lung?

Eu spun că NU și îți fac o propunere: tratează-ți șefii ca pe niște CLIENȚI (iar dacă ești șef, cere să fii tratat ca un client)!

De ce?

Realitatea este că șefii CUMPĂRĂ zi de zi rezultatele muncii celor pe care îi conduc. Fie că sunt subansamble sau produse finite, servicii sau chiar și doar idei, șefii le cumpără.

MAI MULT: șefii tăi au posibilitatea ca într-o bună zi să refuze să mai cumpere rezultatle muncii TALE dacă ea nu este ce trebuie, când trebuie și cum trebuie, pentru că au de unde alege. Și ce o să faci în acea zi?

Mai bine fă-l TU pe șeful tău SĂ VREA SĂ CUMPERE DE LA TINE sau va cumpăra în curând de la altcineva care va face asta!

Dacă nu-ți place această abordare, te rog fii bun și folosește-ți dreptul la replică mai jos!