+40 721 399 880 [email protected]

Vânzarea prin Valoare

„Oamenilor nu le place să li se vândă, dar adoră să cumpere!” (Jeffrey Gitomer)

 

Învață să-i atragi pe clienți să cumpere de la tine!

Contactează-mă!

Ce înseamnă Vânzare prin Valoare?

Să obții o întâlnire, să-ți prezinți soluțiile, să fii persuasiv, să negociezi și să închizi sunt tehnici de vânzare comune majorității oamenilor de vânzări.

Să construiești relații, să descoperi adevăratele motive de cumpărare, să te poziționezi ca o resursă și să câștigi vânzări repetate, aceasta este Vânzarea prin Valoare.

Principiile și strategiile Vânzării prin Valoare fac diferența între un om de vânzări obișnuit și un partener de afaceri valoros de la care clienții vor să cumpere, iar și iar!

Jeffrey Gitomer despre Vânzarea prin Valoare

Află mai mult despre ce poți învăța în acest curs

Să descoperi motivele de cumpărare ale clienților este esențial pentru a vinde. Să înveți să afli de ce oamenii cumpără este mult mai important decât să înveți cum să vinzi.

În cea mai vândută carte de vânzări din toate timpurile“Little Red Book of Selling“, Jeffrey Gitomer împărtășește principiile sale care aduc măreția în vânzări, dezvoltate într-o viață întreagă de vânzări.

În cadrul acestui curs practic de două zile, bazat pe cartea sa, vei avea oportunitatea să înțelegi cum descoperi motivele care duc la cumpărare și vei exersa elemente care îți vor schimba pentru totdeauna modul în care gândești și acționezi în vânzări.

Livrat sub licența lui Jeffrey Gitomer, atelierul te va ajuta să integrezi cele 12.5 principii ale Vânzării prin Valoare în strategia ta curentă de vânzări. Vei studia filosofia lui Jeffrey conform căreia “oamenilor nu le place să li se vândă, dar adoră să cumpere” și vei învăța cum să creezi o atmosferă atrăgătoare pentru clienți, în care aceștia se simt confortabil și vor să cumpere.

Cursul te pune în contact virtual cu Jeffrey și te poartă printr-o mulțime de activități practice, jocuri de
rol și discuții de grup în ca
re îți vei dezvolta și exersa noi abilități pentru vânzări și pentru viața ta personală, pe care să le poți aplica de îndată ce părăsești sala de curs.

Obiectivele cursului:

  • Să înțelegi puterea descoperirii motivelor de cumpărare
  • Să înveți cum să te pregătești pentru a avea succes în vânzări
  • Să știi să dezvolți întrebări puternice care îi fac pe clienții tăi să gândească din perspective noi
  • Să înveți cum să faci networking eficient și să-ți multiplici oportunitățile de afaceri
  • Să înveți cum să vinzi valoare, nu preț

Solicită informații personalizate sau programează un demo:

12 + 11 =

Resurse pentru tine:

Targetează mai mult și targetează mai bine!

Unul dintr cele mai importante "secrete" pentru a concretiza cât mai multe vânzări: targetează mai mult și targetează mai bine! Când oamenii de vânzări se plâng că nu prea "închid", de cele mai multe ori dau vina pe preț, pe capacitatea de negociere, pe concurență...
Mai mult ...

Filosofie pentru succes

"Diferența între învingători și pierzători nu este dorința de a câștiga, ci dorința de a te pregăti să câștigi!" spune David Marquet, fost comandant al unuia dintre submarinele nucleare ale forțelor armate ale SUA, într-un articol pentru World Economic Forum (poți...
Mai mult ...

TOP 3 MOTIVE pentru care să începi programe de formare (și orice alt proiect) la sfârșit de an

Dacă ai să te uiți la companiile din jurul tău, vei vedea că o bună parte dintre ele organizează evenimente de învățare sau demarează programe mai lungi de formare la final de an. Dacă întrebi oamenii de vânzări de ce se întâmplă asta, ai să auzi cu precădere...
Mai mult ...

Porunca #8 – Asumă-ți / Cele 10.5 Porunci ale Succesului în Vânzări

Până când nu vei înțelege asta, nu vei fi conștient de puterea pe care o ai și nu o folosești încă! Ți s-a întâmplat vreodată să fii refuzat pentru că prețul este prea mare? Și a cui vină este? Ți s-a întâmplat să nu fii sunat înapoi? Și a cui vină este? Ți s-a...
Mai mult ...

Vânzările – o știință complexă!?

Dacă ai vreo legătură cu vânzările sau ele cu tine, rezervă-ți 3 minute și vezi rezultatele acestui studiu prezentate de Harward Business Review. Sunt 7 elemente care au impact semnificativ în vânzări, iar performerii de top tind să fie foarte buni la toate cele 7....
Mai mult ...

Email-urile tale de vânzare: unde-i valoarea?

Email-ul încă este un instrument puternic folosit în procesul de vânzare, chiar dacă și alte canale câștigă teren semnificativ (mesajele whatzapp sunt un exemplu bun în acest sens). Probabil că și tu, în activitatea ta de vânzare, trimiți email-uri: de prospectare, de...
Mai mult ...

5 lucruri care te vor face un manager de vânzări mai bun / elementul 5

Cel de-al cincilea din seria celor 5 lucruri care te vor face un manager de vânzări mai bun este: discutați cazuri de vânzări, zilnic (poți citi aici despre primul – încrederea de sine, despre al doilea, un set de instrumente la zi, despre al treilea - încurajează-i...
Mai mult ...

Marius Stăvărache

Am reușit să aduc laolaltă pasiunea și munca și ceea ce-ți promit este că voi căuta întotdeauna să-ți ofer soluția care va aduce cea mai multă valoare în raport cu ambițiile tale!